„Urban Casual Lifestyle”. Najnowsza kampania Marc O’Polo

„Urban Casual Lifestyle”
Pod takim hasłem Marc O’Polo prezentuje swoją najnowszą kampanię wizerunkową na sezon jesień-zima 2012/2013.
Tradycyjnie już marka do współpracy zaprasza silne indywidualności. Ich naturalna osobowość, wyrazisty charakter oraz pewność siebie i swojego stylu doskonale korespondują z filozofią szwedzkiej firmy.
Na planie zdjęciowym Marc O’Polo po raz kolejny pojawił się Marlon Richards, któremu towarzyszą Guinevere Van Seenus, Hugo Sauzay i Sara Blomqvist. Syn legendy rocka, Keitha Richardsa, jest dziś uznanym kuratorem sztuki, fotografem i grafikiem. Realizuje się również jako ojciec. Marc O’Polo docenia nie tylko imponującą listę dotychczasowych osiągnięć swojego modela, ale również, a może przede wszystkim, jego silny i zdecydowany charakter, który znajduje swoje odbicie w wartościach wyznawanych przez Marc O’Polo.

Najnowsza sesja zdjęciowa powstała na urokliwych ulicach włoskiego Mediolanu.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s